Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

SLOGAN 1MALAYSIA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

12/24/2011

SAJAK UNTUK RAKAN-RAKAN MJM 2012 POLIMAS

MAJLIS JALINAN MESRA tahun nieee memang best la....kawan2 semua memang best hehehehehehehe....apa2 pon korang semua memang best sya ada sajak untuk korang semua untuk mjm 2012

sahabat,
aku bukanlah insan terbaik
sebagai sahabatmu,
aku juga,
bukan insan teristimewa dalam hidupmu,
hadirku tika sesuatu,
hilangku tika tugas memburu,
aku,
tidak mampu menjadi mereka yang terbaik buatmu,
aku lemah untuk itu,
aku juga tidak akan menjadi si dia yang teristimewa,
aku tidak akan menjadi si dia yang hebat untukmu,
aku hanya mampu menjadi aku,
yang cuba menjadi sahabat setiap waktu,
yang menyumbang bahu tika engkau tersedu,
yang memberi padu ketika engkau lesu,
tetapi,
adakalanya aku jaga menjadi layu,
tersalah kata malah laku,
kerna aku tidak sehebat sahabatmu di situ
dan yang pasti
aku tahu tentang itu,
maafi aku,
duhai sahabatku.


note no 1): maafkan daku sahabatku
note no 2) : sajak masa tak dapat lakukan terbaik untuk sahabat..sedih sangat..
note no 3) : berusaha ingin menjadi sahabta yang baik…semoga berjaya
note no 4) : sahabat..jom bantu saya..hehe
note no 5) : siapa yea sahabat-sahabat saya?? hua hua hua
note no 6) : kenangan indah..semusim berlalu..

No comments:

Post a Comment

Lagu pilihan hari ini