Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

SLOGAN 1MALAYSIA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

1/25/2012

DIRI AKU

salam semua hari ini  ckup bermakna bgi aku...kerna benda yang aku cari selama ini telah tercapai dalam hidup aku kerana sebab-sebab yang tertuntu.....hahahahahahaha....mcm2 ak buat untuk mencari sebab ini tpi pada malam ak telah terjumpa dengan izin Allah tetapi sbb-sbb itu tidak datang dari kelemahan dri aku sendri Alhamdulillah apa2 pun setiap manusia mesti ada kelemahan btul x????............malam ini baru ak berasa sangat selesa dan terlpas dari hidup yang membuat ak tidak berasa gembira walaupun kawan2 ak melihat ak mcm gembira....tapi dalam fikiran terpikir benda2 yang membuat ak sedih yg tidak dapat dilihat oleh org disekeliling ak.....cewah ayat jiwang pulak hehehehehe apa-apa pon inilah yang ak alami selama ini....tpi Alhamdulillah dengan kekuatan ak,ak berjya harungi dengan tenang sehingga ak berjya memasuki ke IPTA dengar berkat doa Ibu,guru dan kawan2,,,,Alhamdulillah..... sebelum itu ak nak ucapkan,,,,,,,,, SELAMAT BERBAHAGIA,,,,,,,,hhehehehehe kalu xpaham bagi paham nooooo.....apa2 pon ini lah yg ak alami,

No comments:

Post a Comment

Lagu pilihan hari ini